16.2.11

Coffee cup as an accessory

Well, for those of you who are addicted to coffee (like me), how nice is to buy a hot coffee cup and sipping it while you're on your way to work, class...That's in case you have a take away coffee shop nearby, not me! :S
Every time I go to any place where they do have this type of coffee shops, I love getting one big cup and taking it away with me, but I don't see it as a cool thing though, even sometimes you're carrying it for too long, 'cause there's no trashcan on the way!

Bueno, para aquellos que sean adictos al café (como yo), qué bueno es comprar un café calentito e ir tomándolo mientras vas al trabajo, a clase...Eso en el caso de que tengas una "cafetería" donde hagan café para llevar (en vasitos térmicos con tapita), yo no! :S
Siempre que voy a algún sitio donde hay este tipo de cafeterías (sobretodo Starbucks), me encanta coger uno grande y llevármelo conmigo, pero no lo veo como algo guay, a veces hasta cargas con el vaso demasiado tiempo porque no hay ninguna papelera por el camino!

Starbucks coffee cups are the most famous among celebrities. /
Los vasos de Starbucks son los más famosos entre las "celébritis".

It seems like Jessica Alba uses her coffee cup as an accessory. /
Parece que Jessica Alba utiliza su vaso de café como complemento.


Ashley Olsen loves take away coffee./
A Ashley Olsen le encanta el café para llevar.



Street stylers get their coffee to take away too.



Do you rememeber how cool was this collection? I love how they mixed delicate and sophisticated pieces with casual ones. The coffee cup thing was inspired by celebrities such as the ones above.

Recuerdas lo chula que fue esta colección? Me encanta cómo mezclaba prendas delicadas y sofisticadas con otras más casual. Lo del café estaba inspirado las "celébritis" como las que aparecen en las fotos anteriores.

Dsquared 09/10 Autumn/Winter Collection



Do you like having your coffee to take away? Do you think is cool? /
Te gusta pillar el café para llevar? Crees que es "guay"?

No hay comentarios:

Publicar un comentario